Deklaracji Dostępności dla Przedsiębiorstwa Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. w Chełmie
Deklaracja dostępności
Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych w Chełmie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pum.chelm.pl/.
Data publikacji strony internetowej: 1 marca 2021 r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 3 lutego 2025 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Na stronie zamieszczono dokumenty jako skan wersji papierowej.
- Nie zastosowano odpowiednich znaczników semantycznych, aby struktura treści była jasna i logiczna.
- Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem.
- Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków.
- Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście.
- Na stronie brak możliwości zlokalizowania podstron na wiele sposobów.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji: 14 marca 2023 roku.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 5 marca 2025 roku.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Arkadiusz Bil — mailowo slasher@slasher.pl lub telefonicznie 502-182-578.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Spółka z o.o.,
- Bieławin 9, 22-100 Chełm,
- e-mail: pum@pumchelm.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Spółka z o.o., Bieławin 9, 22-100 Chełm
Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku.
Drzwi i ściany szklane nie są oznaczone kontrastową taśmą.
Schody wyposażone są w poręcze.
Stopnie schodów nie są oznaczone kontrastowymi pasami.
Brak windy.
Brak toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
Jest parking dla osób z niepełnosprawnościami.
Brak tyflomap.
Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.
Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.
Jest możliwość wstępu z psem asystującym.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. Można zamówić tłumacza języka migowego przed wizytą.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.